القائمة الرئيسية

الصفحات

اسرع طريقة لتحقيق ال 4000 ساعة I كيفية الحصول علي 4000 ساعة مشاهدة | 4000 ساعة مشاهدة علنية

الحصول علي 4000 ساعة مشاهد بقي حديث معظم الناس علي اليوتيوب وكثير من أصحاب القنوات الجديدة علشان كده موضوع النهارده موضوع شيق جدا .النهارده حنتعرف ازاي نجيب 4000 ساعة مشاهدة علنية وبدون أي مشاكل أو أخطاء ووداعا لتبادل المشاهدات. الكل عارف اننا تكلمنا في موضوع قبل كده عن تحقيق شروط اليوتيوب بالكامل وهي 4000 ساعة مشاهد و1000 مشترك واللي ممكن تلقي نظره عليه من هنااا.أما بالنسبة لموضوع النهارده فاحنا مش محتاجين أي برنامج أو أي شئ ولا حتي محتاجين VPN علشان كده قلت في الأول ان الموضوع جميل جداا.
اسرع طريقة لتحقيق ال 4000 ساعة I كيفية الحصول علي 4000 ساعة مشاهدة | 4000 ساعة مشاهدة علنية

الحصول علي 4000 ساعة مشاهدة

  1. في البداية محتاجين متصفح جوجل كروم وأيضا يفضل يكون الأحدث.
  2. نحتاج الي جهاز كمبيوتر يكون له القدرة علي العمل أكثر من 10 ساعات يوميا.
  3. سرعة الانترنت يجب أن تكون جيدة لتشغيل الفيديوهات.
  4. والآن كل ما علينا فعله هو الدخول علي متصفح Google Chrome وبعد ذلك نضغط علي أيقونة الحساب ونضغط علي كلمة اضافة أو add الموجودة في الأسفل.
  5.  ونبدأ باضافة مستخدم جديد الي الحساب ونقوم بكتابة الاسم ونضغط علي التالي ومن ثم نقوم باختيار اليوتيوب فقط من الأيقونات ثم نضغط التالي ونختار الخلفية.
  6.  وبعد ذلك نضغط التالي ومن ثم سيطلب منا تسجيل الدخول وسنضغط ( لا شكرا ) وبذلك نكون قد أنشئنا أول حساب مستخدم جديد.
  7. نقوم بتكرار الخطوات السابقة أكثر من مرة لنضيف أكثر من مستخدم جديد. مع العلم أن لك مطلق الحرية في اضافة العدد الذي تريده واعلم أن هذا كله يتوقف علي سرعة الانترنت وقرة الجهاز
  8. بعد كده بنبدأ ندخل علي كل حساب علي حده ونبدأ نفتح نافذة جديدية للتصفح الخفي وبعد لما نفتح نافذة للمتصفح الخفي بنبدأ اننا ندخل علي اليوتيوب من الأعلي.
  9. لما ندخل علي اليوتيوب بنبحث علي القناة بتاعتنا بشكل عادي جداا من غير ما ندخل علي الرابط بشكل مباشر وبعد لما ندخل علي القناة بيكون احناا في البداية رفعين فيديوهات مدتها تتجاوز الساعة أو بنكون عاملين قائمة في القناة بتشمل جميع الفيديوهات
  10. بعد كده لما ندخل علي القناة بنبدأ نشغل قائمة التشغيل التي أنشأناها ونعملها وضع التكرار وبنفذ الموضوع ده مع كل الحسابات وبنسيب الجهاز شغال.
وبكده يا شباب نكون تعرفنا علي طريقة النهارده والطريقة طبعا في ناس حققة منها عدد الساعات والربح أيضا. وانتظرونا في مواضيع جديدة والي اللقاء في موضوع جديد وان شاء الله راح أترك فيديو توضيحي أسفل المقال.

شرح طريقة الحصول علي 4000 ساعة مشاهد



تعليقات