القائمة الرئيسية

الصفحات

تحقيق شروط اليوتيوب في أقل من شهر 2021 ! وداعا لتبادل اشتراكات اليوتيوب

من أهم وأكثر المواضيع التي شغلت الفكر لدي معظم منشئ المحتوي المبتدئين وهو تحقيق شروط اليوتيوب. وكل الناس عارفه ان الموضوع مش صعب لكن محتاج مجهود كبير وشغل متواصل ولا يحتاج الي يأس واستسلام فلا ثمار بدون تعب ومجهود. للك حبينا النهارده نتكلم عن موضوع تحقيق شروط اليوتيوب في أقصر فترة ممكنة وبطريقة بسيطة ووداعا لتبادل الاشتراكات والمشاهدات لان ان شا الله تعالي من يوم ورايح معدشي في كلام من ده. كل الناس ان شاء الله راح تتمحن من تحقيق الشروط وبكل سهولة. وعلشان كده خلونا نبدأ في الموضوع ومنطولشي عليكوا. مع العلم اننا تكلمنا في موضوع سابق عن انشاء قناة علي اليوتيوب 2021.

تحقيق شروط اليوتيوب في أقل من شهر 2021 ! وداعا لتبادل اشتراكات اليوتيوب

طريقة تحقيق شروط اليوتيوب

الطريقة هي عبارة عن موقع بسيط وسهل جدا وفكرة الموقع انك بتحصل علي 10 مشتركين و10 مشاهدات كل 12 ساعة يعني 20 مشترك و20 مشاهدة كل يوم وفي المقابل انت راح تشترك ل20 قناة اخري وتعمل 20 اعجاب ليهم.

يعني من الأخر انت بتشترك عند ناس وهم بشتركوا عندك والوسيط بينكوا هو الموقع وحدش يقدر يلغي اشتراكو من عندك لان الموقع راح يعرف ويغلق حسابوا.

مميزات الموقع

  1. الموقع بيعطيك 20 مشترك و20 اعجاب كل يوم.
  2. الموقع مجاني بنسبة 100%.
  3. مع العلم انك بتحصل علي مشاهدات وعدد ساعات من الموقع.
  4. يقبل كافة القنوات بدون تمييز.

كيفية التسجل في الموقع

  1. ندخل الي رابط الموقع لذي سأتركه لكم في الأسفل بعد ذلك نختار اللغة ومن ثم نضغط علي كلمة جربه الآن بعد ذلك تظهر لنا صفحة نكتب فيها عنون URL للقناة أو معرف القناة ونضغط علي كلمة ( اسمحو لي الآن ) بعد كده حنكتب الايميل والباسورد يلي احنا عاوزين نسجل بيهم وبعدين نضغط علي انشاء حساب.
  2. بعد كده راح يبعت الموقع رسالة علي البريد للتأكد من البريد وراح نقوم بنسخ الكود المرسل في البريد ونقوم بوضع في الموقع ونضغط علي تفعيل.
  3. سيفتح الموقع صفحة جددة يطلب منا ادخال عنوان URL لخمس فيديوهات من عندنا علي القناة وبنكتب الروابط ونعمل تم في الأسفل.
  4. حيبدأ يفتحلي صفحة را ح  يطلب منا الاشتراك في 20 قناة وبعد كده راح يبعتلنا الاشتراكات الخاصه بينا.

رابط الموقع


تحقيق شروط اليوتيوب 2021




تعليقات